ویژه گی چیلر اینورتر جی پلاس ۱۰ تن سه فاز مدل GSV-۰۳۵BHE

 

چیلر اینورتر جی پلاس ۱۰ تن سه فاز مدل GSV-۰۳۵BHE مینی چیلر ها معمولا ظرفیتی کمتر از ۱۰ تن تبرید دارد. مینی چیلر در صورت استفاده در منازل مسکونی هر کدام به یک یونیت جداگانه نصب می‌شود.این سیستم‌ها عملکرد ساده ای دارند و همانند سیستم‌‌‌های تهویه مطبوع می‌باشند. مینی چیلر قادر به تولید سرمایش و گرمایش میباشند. مینی چیلر از یک کمپرسور ،کندانسور،شیرانبساط و اواپراتور تشکیل می‌شود. مینی چیلرها را می‌توان برای مصارف صنعتی و خانگی استفاده کرد. تفاوت مینی چیلر‌‌‌های صنعتی و آپارتمانی تنها در ظرفیت‌ آنها است ،که البته عمده کاربرد مینی چیلرها در منازل مسکونی، آپارتمان‌ها، ویلاها و غیره است. این سیستم‌ها در مقایسه با اسپلیت و داکت اسپلیت مصرف برق پایین تری دارند.

 

 

ویژگی های چیلر اینورتر جی پلاس ۱۰ تن سه فاز مدل GSV-۰۳۵BHE
نوع کمپرسور : روتاری
دارای کمپرسور اینورتر
هزینه تعمیر و نگهداری پایین دارد
قابلیت اتصال به سیستم هوشمند
استفاده از گاز R۴۱۰ سازگار با محیط زیست
دارای بالاترین راندمان نسبت به مدل‌های مشابه
مجهز به اواپراتور مبدل صفحه ای با راندمان بالا
عملکرد تناوبی یونیت‌های فرعی در یک مدول به منظور یکسان شدن مدت زمان عملکرد و طول عمر طولانی تر
بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته در طراحی مدول فن کندانسور با بیشترین حجم هوادهی و پایین ترین سطح صدا
گارانتی چیلر اسکرال اینورتر جی پلاس
چیلر اینورتر جی پلاس ۱۰ تن سه فاز مدل GSV-۰۳۵BHE دارای ۵ سال کمپرسور و ۱۸ ماه قطعات می باشد .

شرکت آرتا تهویه پاسارگاد توانسته کیفیتی که شما انتظارش رادارید  را با بهترین قیمت  ومرغوب ترین کیفیت عرضه نماید و با تنوع کالایی امکان خرید هر آنچه که در تهیه تجهیزات تهویه مطبوع و تاسیسات بدان نیاز دارید را برای شما مصرف کنندگان محترم فراهم نموده است .
جهت مشاوره و خرید و قیمت روز ، صدور پیش فاکتور به همراه و کاتالوگ یا کسب اطلاعات بیشتر در خصوص محصول مورد نیاز خود می توانید همه روزه با کارشناسان مجرب ما تماس حاصل فرمایید و بهترین محصول و قطعات مورد نیاز خود را در کمترین زمان ممکن  از شرکت آرتا تهویه پاسارگاد تهیه نمایید.