ویژه گی های فن کویل برند جی پلاس

فن کویل جی پلاس، یکی از تجهیزات پرطرفدار و محبوب بخش تهویه مطبوع شرکت گلدیران بوده که با محصولات متنوع خود انتخاب میلیون ها خانوار ایرانی در سراسر کشور میباشد . چنانچه مایل به استفاده از فن کویل های جی پلاس  میباشید در ادامه اطلاعاتی از انواع، ظرفیت ها، مشخصات فنی و نحوه بررسی این محصولات ارائه شده و در خدمت شما عزیزان ارائه میگردد.

بررسی و انتخاب فن کویل جی پلاس

بیش از سی سال از حضور محصولات گلدیران با برندهای برتر مانند ال جی، میدیا و جی پلاس در خانه ایرانیان می‌گذرد. از مزیت‌های اصلی محصولات گلدیران و برند انحصاری جی‌پلاس، می‌توان به عرضه محصولات متنوع با کیفیت بسیار عالی، قیمت مناسب، شبکه توزیع گسترده در سراسر کشور و خدمات پس از فروش فعال و گسترده در ۳۶۵ روزسال اشاره  کرد .
یکی از این محصولات متنوع که در بخش تجهیزات تهویه مطبوع تولید و در اختیار مصرف کنندگان  گرامی قرار می گیرد، فن کویل های جی پلاس Gplus میباشد که در انواع و ظرفیت های متفاوت با مشخصات فنی بسیار عالی عرضه می گردد. از این رو در صورت تمایل به خرید فن کویل جی پلاس، انتخاب های متنوعی پیش رو خواهید داشت.
فن کویل جی پلاس در مدل های کاستی یک طرفه و چهار طرفه، فن کویل سقفی توکار، دیواری، زمینی، کانالی و… در ظرفیت های ۳۰۰ تا ۲۰۰۰ cfm با ضمانت و خدمات پس از فروش شرکت گلدیران در سراسر کشور تولید و عرضه می شود .

 

ویژگی‌های فن کویل جی پلاس

دارای کویل سه ردیفه و فین تخت آلومینیومی میباشد.

دارای کلکتور ورودی برنجی فورج شده کلاس PN16 رزوه ای G3/4 اینچی

مجهز به سینی تخلیه درین و شیر هواگیری مناسب برای استفاده راحت از دستگاه میباشد.

فیلتر پلیمری قابل شستشو و چند لایه با افت فشار بسیار کم و امکان جابجایی آسان دارد.

ساخته شده از ورق گالوانیزه که به دلیل استحکام بالا در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی مقاوم میباشد.

فن سانتریفوژ کاملا بالانس شده، بدون تغییر شکل و یکپارچه از جنس ورق گالوانیزه با طول عمر بالامیباشد.

عایق پلی یورتان (polyurethane) اسفنجی انعطاف پذیر برای جلوگیری از تشکیل شبنم روی قطعات سرد و از بین بردن صدای دستگاه حین کارکرد

بسیار کم صدا، کم حجم، با حجم هوادهی بالا میباشد.

نحوه تعیین ظرفیت فن کویل جی پلاس

یکی از نکات مهم در انتخاب فن کویل، تعیین ظرفیت مناسب می باشد. برای این کار می توانید به جدول زیر مراجعه کنید:

 

فن کویل جی پلاس

فن کویل جی پلاس در انواع ظرفیت های هوادهی ۳۰۰ تا ۱۰۰۰ cfm به عنوان فن کویل سقفی توکار فشار پایین جی پلاس و ظرفیت های ۸۰۰ تا ۲۰۰۰ cfm که به آن فن کویل سقفی توکار فشار بالا جی پلاس و یا فن کویل کانالی جی پلاس می گویند، طراحی و تولیدمیشود. این نوع از فن کویل ها دارای راندمان بالامیباشدو جنس بدنه آن ورق گالوانیزه می باشد. به صورت کلی فن کویل ها دارای یک فن دمنده و کویل درون یونیت میباشد و به دلیل این که در سقف نصب میگردد و نیازی به کانال ندارند. همچنین از ویژگی های آن قابلیت سرمایش و گرمایش، نصب و راه اندازی سریع و آسان، مجهز به کویل سه ردیفه، کلکتور برنجی، سینی تخلیه درین، شیر هواگیری، فیلتر شستشو هست  که برای استفاده در مکان هایی مانند اداره ها، بیمارستان ها، ساختمان های تجاری، اداری و مسکونی  مورد استفاده و انتخاب مناسبی میباشد.

راهنمای انتخاب فن کویل سقفی توکار فشار بالا جی پلاس مدل GFU-LC1600G30

فن کویل سقفی توکار جی پلاس G Plus Horizontal Concealed FanCoil در ۵ مدل مختلف فشار پایین با رنج هوادهی ۳۰۰ تا ۱۰۰۰ و ۳ مدل فشار بالا ۱۲۰۰ تا ۲۰۰۰ cfm تولید و عرضه میگردد. این نوع از فن کویل بر اساس استانداردهای روز دنیا و بهره گیری از ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته و با کیفیت بالا طراحی شده است و توانسته رضایت مصرف کنندگان را جلب کرده است .

نحوه تعیین ظرفیت فن کویل‌های فشار پایین جی پلاس

از نکات مهمی که هنگام انتخاب فن کویل باید به آن توجه کنید، قیمت فن کویل و تعیین ظرفیت مناسب فضای مورد نظر شما می باشد، برای این کار می توانید از جدول زیر کمک بگیرید:

 

 

تمام فن کویل های سقفی توکار  برندجی پلاس از تاریخ نصب و راه اندازی دارای ۱۸ ماه گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش شرکت گلدیران به خریداران و مصرف کنندگان گرامی  ارائه میگردد.همچنین کارشناسان وبسایت آرتا تهویه پاسارگادجهت آسایش دمایی، افزایش کارایی بهترین خدمات پس از فروش، قیمت مناسب و نصب و راه اندازی را به مصرف کنندگان ارائه میگردد.

 

شرکت آرتا تهویه پاسارگاد توانسته کیفیتی که شما انتظار دارید را با بهترین قیمت عرضه نماید و با تنوع کالایی امکان خرید هر آنچه که در تهیه تجهیزات تهویه مطبوع و تاسیسات بدان نیاز دارید را برای شما مصرف کنندگان محترم فراهم نموده است .
جهت مشاوره و خرید و قیمت روز ، صدور پیش فاکتور به همراه و کاتالوگ یا کسب اطلاعات بیشتر در خصوص محصول مورد نیاز خود می توانید همه روزه با کارشناسان مجرب ما تماس حاصل فرمایید و بهترین محصول و قطعات مورد نیاز خود را در کمترین زمان از شرکت آرتا تهویه پاسارگاد تهیه نمایید.