داکت اسپیلت وستن ایر

داکت اسپیلت وستن ایر

داکت اسپلیت اینورتر وستن ایر مشخصات و مزایایی دارد که باعث شده مورد استقبال مصرف کنندگان بسیاری قرار بگیرد. یکی از مهمترین دلایل استفاده از این سیستم قیمت اولیه پایین دستگاه نسبت به سیستم‌های مینی چیلر و فن کویل است و همچنین هوای تازه مورد نیاز با اکسیژن کافی در تمام فصول سال از بیرون از ساختمان توسط کانال‌های مربوطه تامین می‌شود

ایر (WESTEN AIR Duct Split) یکی از رایج ترین سیستم های تهویه مطبوع است که به دلیل قیمت مناسب و کیفیت خوب این داکت اسپلیت مورد توجه قرار گرفته است

داکت اسپیلت وستن ایر یا اسپیلت کانالی وستن ایر شامل دو بخش یونیت داخلی و خارجی می باشد که یونیت خارجی به صورت دیواری یا زمینی اجرا می شود و یونیت داخلی زیر سقف کاذب ساختمان جای گذاری میشود. هر دو یونیت توسط لوله های مسی به هم متصل می شوند.

اسپیلت کانالی یا داکت اسپلیت وستن ایر قابلیت سرمایش و گرمایش محیط را دارا می باشد و یکی از دستگاه های سیستم تهویه مطبوع به شمار می رود. همچنین توسط کویل های آب گرم می تواند گرمایش محیط را فراهم کند. داکت اسپیلت وستن ایر ساخت کشور چین می باشد و این محصولات با ۶۲ ماه ضمانت کامل کمپرسور، ۲۴ ماه ضمانت قطعات داخلی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش شرکتی قابل عرضه می باشد

ویژگی های اسپیلت کانالی وستن ایر

در دو نوع ثابت و اینورتر با ظرفیت های ۲ تا ۶ تن تبرید تولید می شوند.

ضریب عملکرد بالا

کم مصرف در انرژی

عدم اشغال فضای کف

قابلیت نصب کویل آب گرم برای گرمایش

دارای ترموستات با صفحه نمایش لمسی

دارای فشار استاتیکی های قابل تنظیم

داکت اسپلیت Westen Air مناسب با آب و هوای معتدل می باشد.

حجم هوادهی بالا با موتور فن سه سرعته

اسپلیت کانالی وستن ایر دارای گاز مبرد R410a و کمپرسور اسکرال و روتاری می باشد.

امکان تهویه چندین فضا با یک دستگاه

دارای دریچه مکش هوا از زیر و پشت و قابلیت نصب دریچه هوای تازه

حذف لوله کشی اضافی در ساختمان به دلیل قابلیت نصب در تراس به دلیل حجم کم

دارای کمپرسور Fix Speed به معنای دور ثابت که به صورت ON/OFF عرضه می گردد

داکت اسپلیت اینورتر (کم مصرف) وستن ایر

اسپلیت کانالی اینورتر Westen Air از رایج‌ترین سیستم‌های تهویه مطبوع در صنعت تاسیسات است. این سیستم از یک یونیت داخلی و یک یونیت خارجی تشکیل شده است که برای تامین سرمایش و گرمایش محیط، این دو بخش توسط لوله‌های مسی به یکدیگر متصل می‌شوند. این دستگاه در دو نوع دور ثابت معمولی و دور متغیر اینورتردار ساخته می‌شود.

داکت اسپلیت کم مصرف وستن ایر در سقف کاذب فضای اتاق نصب می‌شود و هوای تازه از طریق کانال به دیگر قسمت‌ها وارد می‌شود . یکی از شاخصه‌های بارز داکت اسپلیت سقفی اینورتر سرعت متغیر آن است.

داکت اسپلیت وستن ایر از لحاظ مصرف برق و انرژی بسیار بهینه و کم مصرف می‌باشد. عملکرد سیستم به گونه‌ای است که سیگنال مربوطه به بار سرمایشی و یا گرمایشی از طریق یک سنسور به قسمت کنترلر موتور الکتریکی کمپرسور ارسال شده و دور کاری موتور متناسب با بار و به طور پیوسته کم یا زیاد می‌گردد تا هوای درخواستی کاربر به حد مطلوب برسد

DUCTED SPLIT SYSTEM (INVERTER)

این داکت اسپلیت کم مصرف در سقف کاذب فضای اتاق نصب می‌شود و هوای تازه از طریق کانال به دیگر قسمت‌ها وارد می‌شود . یکی از شاخصه‌های بارز داکت اسپلیت سقفی اینورتر سرعت متغیر آن است.

 

همانطور که گفته شد داکت اسپلیت در دو نوع اینورتر و معمولی موجود می‌باشد و کمپرسور استفاده شده در این دستگاه عموما اسکرال می‌باشد از آنجا که کمپرسور اسکرال تعداد قطعات متحرک کمتری دارد و قابلیت طول عمر بالاتر و نیز صدا و لرزش کم‌‌تری را دارد و نسبت به کمپرسورهای دیگر قیمت مناسب‌تری دارد

 

استفاده از تکنولوژی دور متغیر یا اینورتر که باعث می‌شود دستگاه همواره با حداکثر توان کار نکرده و با افزایش و کاهش دور موتور محرک کمپرسور، تهویه مورد نظر تامین گردد.

علاوه بر موارد ذکر شده این سیستم قابلیت فیلتر نمودن هوای ورودی به محیط، مجزا شدن هزینه‌ی شارژ هر واحد از کل ساختمان، استفاده از آن به جای اسپلیت، کاهش رطوبت هوا و گرمایش مطبوع و قدرتمند سیستم از مزایای منحصر به فرد داکت اسپلیت می‌باشد.

 

داکت اسپلیت اینورتر وستن ایر از لحاظ مصرف برق و انرژی بسیار بهینه و به صرفه می‌باشد. عملکرد سیستم به گونه‌ای است که سیگنال مربوطه به بار سرمایشی و یا گرمایشی از طریق یک سنسور به قسمت کنترلر موتور الکتریکی کمپرسور ارسال شده و دور کاری موتور متناسب با بار و به طور پیوسته کم یا زیاد می‌گردد تا هوای درخواستی کاربر به حدقابل قبول برسد.

 

داکت اسپلیت وستن

داکت اسپلیت وستن ایر در دو نوع داکت اسپلیت معمولی گرید (B) و داکت اسپلیت اینورتر گرید (A) با ظرفیت های مختلف عرضه می گردد.

سیستم های داکت اسپلیت نوعی سیستم گرمایش و سرمایش است که کنترل دقیق دما و راندمان بالایی را ارائه می دهد

آنها شامل یک واحد خارجی و یک یا چند واحد داخلی هستند که توسط خطوط مبرد به هم متصل می شوند

یونیت خارجی کمپرسور و کندانسور را در خود جای می دهد، در حالی که واحدهای داخلی اواپراتور و دمنده را در خود جای می دهند

تهویه مطبوع یک راه عالی برای خنک و راحت ماندن در تمام طول سال است. خنک کننده کارآمد برای خانه شما، کنترل دقیق دما و عملکرد بی صدا را فراهم می کند

مزایای استفاده از اسپیلت کانالی

امکان تهویه چندین فضا بایک دستگاه

استقلال هرواحد از نظرمصرف انرژی

قابلیت نصب دستگاه برای فضا های کوچک تا بزرگ

حذف کانال کشی عمودی

قابلیت لوله کشی بیشتر نسبت به کولر های گازی

حذف لوله کشی های اضافی در ساختمان

حذف رادیاتور و تامین گرمایش به وسیله کویل آبگرم

دریچه مکش هوا به صورت استاندارد از پشت وبهصورت انتخابی از زیر دستگاه

مجهز به کمپرسور های معروف جهان

امکان نصب در فضا هایی با محدودیت های مکانی

دارای ضریب عملکرد بالادر سرمایش و گرمایش

سطح صدای بسیارکم و مقاوم در بابر حرارت

بدون نیاز به تکنسینها در هرجهت راه اندازی در هر فصل

شرکت آرتا تهویه پاسارگاد توانسته کیفیتی که شما انتظار دارید را با بهترین قیمت عرضه نماید و با تنوع کالایی امکان خرید هر آنچه که در تهیه تجهیزات تهویه مطبوع و تاسیسات بدان نیاز دارید را برای شما مصرف کنندگان محترم فراهم نموده است .
جهت مشاوره و خرید و قیمت روز ، صدور پیش فاکتور به همراه  کاتالوگ جهت یا کسب اطلاعات بیشتر در خصوص محصول مورد نیاز خود می توانید همه روزه با کارشناسان مجرب ما تماس حاصل فرمایید و بهترین محصول و قطعات مورد نیاز خود را در کمترین زمان از شرکت آرتا تهویه پاسارگاد تهیه نمایید.